Welkom bij

Qdoc

Qdoc bijt zich vast in uw kantoorapparatuur en documentbeheer. Van helder en merkonafhankelijk advies over hard- en software tot razendsnelle levering. En van realtime monitoring tot onderhoud en het automatisch toesturen van toners en overige verbruiksmaterialen. Dit op basis van flexibele leasecontracten die meegroeien met uw bedrijf. Zo zorgen we samen voor betrouwbare oplossingen die het werk makkelijker maken en kosten besparen.

Samenwerken aan succes

Bij Qdoc geloven we niet in snel zakendoen en quick wins, maar in langdurige partnerships. We spreken duidelijke taal en doen wat we zeggen. Kunnen terugvallen op ruim tien jaar ervaring, maar zetten tegelijkertijd in op de toekomst. Met actuele kennis over de nieuwste technologieën. Maar vooral ook met inzicht in uw bedrijf en behoeftes. Uw vaste contactpersoon weet wat er speelt. En dat garandeert korte lijnen, snel schakelen en weinig ruis.

Als grootste speler in het mkb, weten we daarnaast goed in te schatten wat u bezighoudt. Dat maakt dat we mee kunnen denken in bedrijfsprocessen. Om zo samen met u te gaan voor het hoogst haalbare resultaat met een minimale inzet van middelen.

Alles onder één dak

Onze belangrijkste taak is ervoor te zorgen dat uw processen doorgaan. En dat u met een minimale inzet van middelen efficiënter kunt werken. Continue monitoring en ons eigen voorraadhoudend magazijn komen daarbij goed van pas. Evenals assemblage en transport in eigen beheer. Zo kunnen we beter anticiperen en flexibel inspelen op onverhoopte storingen of directe leveringsverzoeken. Optimale ontzorging dus. Dat voelt wel zo vertrouwd.

Het team van Qdoc helpt
u graag op weg.

Sales team

Björn Neve


Danique Leijssenaar


Claudia Koetsier


Maarten Janssen


Stephan Laarhoven


Rachel Mordecai


Dennis van Capelle


Dennis Herman


Chris Lemkens


Anthony Schaareman


Ferdinand de Vries


Bryan Nelissen


Service team

Dijan Janssen


John van Herk


Glenn Sanders


Ronald Essinger


Hans Speekenbrink


Corné van Loon


Tiny Timmermans


Office

Jori van Genderen


Mandy van Hout


Dieuwertje Piers


Helma Spierings


Nicole van Kempen


Manon Klokgieters


Claudia Venneker


Vrijblijvend
een keer
kennismaken?

U bent ook altijd
welkom in onze
showroom

Duurzaam
ondernemen

Als je indirect verantwoordelijk bent voor aanzienlijk wat prints en kopieën per jaar, moet je nadenken over het milieu. Dat vinden wij tenminste. Qdoc neemt dan ook zijn verantwoordelijkheid. Dat begint klein door processen te digitaliseren en de printer minder overuren te laten draaien. En krijgt vervolgens verder vorm in onze keuze voor materialen en leveranciers. Bewust ondernemen dus. Doet u met ons mee?

Het team van Qdoc helpt
u graag op weg.

Risicoloos instappen

Bij ons geen forse investeringen, dure onderhoudskosten en onnodige risico’s, maar een scherp vast, all-in leasebedrag per maand. Zo weet u precies waar u aan toe bent.

Merkonafhankelijk advies

Qdoc werkt merkonafhankelijk en heeft alle hoogwaardige merken in huis. Zo kunnen we appels met peren vergelijken en een advies geven dat ertoe doet. Wel zo helder.

Levering binnen één dag

Qdoc heeft alles onder één dak. Van een voorraadhoudend magazijn tot eigen assemblage en transport. Zo kunnen we vaak al binnen één dag leveren, ook bij storing en reparatie.

Realtime inzicht

Het grootste deel van het machinepark lezen we in realtime uit. Zo heeft u altijd precies op tijd nieuwe toners in huis en plannen we een onderhoudsbeurt automatisch in.

Maximale zekerheid

Uitval van apparatuur kost geld. Daarom zijn we altijd in de buurt. Met telefonisch en online advies, met ons landelijke serviceapparaat en zelfs met vervangende apparatuur.

Grootste speler in het mkb

Of u nu 10 printjes per dag draait of 10.000; Qdoc werkt voor klanten van elk formaat. We zijn van alle markten thuis en in het mkb zelfs de grootste speler

Regelmatig overleg

We willen graag weten wat er speelt binnen uw bedrijf. En kijken of onze oplossingen nog steeds voldoen. Jaarlijks evalueren we samen het contract en kijken we wat er beter kan.

Flexibele contracten

Bedrijven groeien, evenals de technologie. Dankzij onze flexibele contracten groeien wij met u mee. Meer volume nodig? Dat regelen we. Andere behoeftes? Ook geen probleem.

Één vast aanspreekpunt

Of het nu hardwaren, software of storingen betreft; u hebt altijd één vast aanspreekpunt. Zo kunnen we snel schakelen en krijgt u direct een praktisch antwoord op al uw vragen.

Meedenken in bedrijfsprocessen

U weet hoe uw bedrijf werkt. Wij op onze beurt weten hoe processen sneller en efficiënter ingericht kunnen worden en wat u daarvoor nodig heeft. Zo boeken we samen resultaat.

Hoogwaardig serviceapparaat

Onze hoogopgeleide zijn niet voor één gat te vangen. Ze zijn volledig getraind op alle producten en gaan pas naar huis als de klus geklaard is.

Wij zijn opzoek naar:

Qdoc is al vele jaren actief als onafhankelijke adviseur van Document Management oplossingen. Onze organisatie kenmerkt zich door een ambitieuze, klantgerichte en collegiale cultuur. We zijn één van de snelst groeiende ondernemingen in de markt. Vanwege deze sterke groei zijn wij per direct op zoek naar meerdere Accountmanagers.

Wij bieden

Bij Qdoc krijg je, door een gestructureerd opleidingstraject, de ondersteuning en aanmoediging die je nodig hebt om te groeien. Wij investeren in jouw persoonlijke ontwikkeling, zodat jij kunt groeien en je door kunt ontwikkelen als jouw rol als Accountmanager binnen Qdoc.

Verantwoordelijkheden

Als Junior Accountmanager ben je primair verantwoordelijk voor de verkoop van het totale producten- en dienstenportfolio van Qdoc op het gebied van documentoplossingen. Je draagt hierbij volledige verantwoordelijkheid voor het uitbreiden en beheren van je relatienetwerk binnen het toegewezen rayon. Je bent een professionele gesprekspartner en strategisch adviseur als het gaat om het aanbieden van maatwerkoplossingen aan onze klanten.

Kerntaken

  • Het zelfstandig op- en uitbouwen van een relatienetwerk binnen jouw regio: je bezoekt prospects en klanten en bent veel onderweg;
  • Je onderhoudt bestaande relaties en bouwt deze verder uit;
  • Door middel van een grondige inventarisatie en je creativiteit weet je klantbehoeften te vertalen naar concrete oplossingen en breng je een afgewogen advies uit (consultative selling);
  • Het opstellen van offertes en contracten, het verrijken van de CRM Database met klant gerelateerde informatie;
  • Je hebt de drive, het lef en de overtuigingskracht om jouw voorstel om te zetten in een deal;
  • Je realiseert je persoonlijke targets en rapporteert hierover.

Jouw profiel

  • HBO werk- en denkniveau verkregen door opleiding en/of ervaring;
  • 1-2 jaar bewezen succesvolle buitendienst ervaring als Accountmanager;
  • Bij voorkeur ervaring in de printer & copierbranche of een andere competitieve B-to-B markt;
  • Affiniteit en ervaring in de ICT is een pré;
  • In het bezit van rijbewijs B.

Daarnaast dien je over de volgende eigenschappen en skills te beschikken:

  • Je bent een doorzetter die onder druk kan presteren;
  • Je hebt lef, bent zelfverzekerd en representatief;
  • Je bent een commercieel talent: je ziet kansen en weet deze te verzilveren;
  • Je kan goed luisteren en bent creatief in het bedenken van oplossingen;
  • Je bent een enthousiaste persoonlijkheid met een klant- en servicegerichte instelling.

Wat bieden wij jou?

  • Een goed basissalaris en een uitstekende provisieregeling;
  • Informele werkomgeving met een team van gepassioneerde collega’s binnen een dynamische en groeiende organisatie;
  • Een mooie, afwisselende en commerciële functie met veel ruimte voor creativiteit en ondernemerschap;
  • Representatieve auto van de zaak;
  • Laptop en smartphone;
  • Diverse doorgroei mogelijkheden;
  • Trainingen gericht op persoonlijke ontwikkeling.

 

 

Qdoc is al vele jaren actief als onafhankelijke adviseur van Document Management oplossingen. Onze organisatie kenmerkt zich door een ambitieuze, klantgerichte en collegiale cultuur. We zijn één van de snelst groeiende ondernemingen in de markt. Vanwege deze sterke groei zijn wij per direct op zoek naar meerdere Accountmanagers.

Wij bieden

Bij Qdoc krijg je, door een gestructureerd opleidingstraject, de ondersteuning en aanmoediging die je nodig hebt om te groeien. Wij investeren in jouw persoonlijke ontwikkeling, zodat jij kunt groeien en je door kunt ontwikkelen als jouw rol als Accountmanager binnen Qdoc.

Verantwoordelijkheden

Als Medior Accountmanager ben je primair verantwoordelijk voor de verkoop van het totale producten- en dienstenportfolio van Qdoc op het gebied van documentoplossingen. Je draagt hierbij volledige verantwoordelijkheid voor het uitbreiden en beheren van je relatienetwerk binnen het toegewezen rayon. Je bent een professionele gesprekspartner en strategisch adviseur als het gaat om het aanbieden van maatwerkoplossingen aan onze klanten.

Kerntaken

  • Het zelfstandig op- en uitbouwen van een relatienetwerk binnen jouw regio: je bezoekt prospects en klanten en bent veel onderweg;
  • Je onderhoudt bestaande relaties en bouwt deze verder uit;
  • Door middel van een grondige inventarisatie en je creativiteit weet je klantbehoeften te vertalen naar concrete oplossingen en breng je een afgewogen advies uit (consultative selling);
  • Het opstellen van offertes en contracten, het verrijken van de CRM Database met klant gerelateerde informatie;
  • Je hebt de drive, het lef en de overtuigingskracht om jouw voorstel om te zetten in een deal;
  • Je realiseert je persoonlijke targets en rapporteert hierover.

Jouw profiel

  • HBO werk- en denkniveau verkregen door opleiding en/of ervaring;
  • 2-5 jaar bewezen succesvolle buitendienst ervaring als Accountmanager;
  • Bij voorkeur ervaring in de printer & copierbranche of een andere competitieve B-to-B markt;
  • Affiniteit en ervaring in de ICT is een pré;
  • In het bezit van rijbewijs B.

Daarnaast dien je over de volgende eigenschappen en skills te beschikken:

  • Je bent een doorzetter die onder druk kan presteren;
  • Je hebt lef, bent zelfverzekerd en representatief;
  • Je bent een commercieel talent: je ziet kansen en weet deze te verzilveren;
  • Je kan goed luisteren en bent creatief in het bedenken van oplossingen;
  • Je bent een enthousiaste persoonlijkheid met een klant- en servicegerichte instelling.

Wat bieden wij jou?

  • Een goed basissalaris en een uitstekende provisieregeling;
  • Informele werkomgeving met een team van gepassioneerde collega’s binnen een dynamische en groeiende organisatie;
  • Een mooie, afwisselende en commerciële functie met veel ruimte voor creativiteit en ondernemerschap;
  • Representatieve auto van de zaak;
  • Laptop en smartphone;
  • Diverse doorgroei mogelijkheden;
  • Trainingen gericht op persoonlijke ontwikkeling.

 

 

Stuur je motivatie

en CV naar ons





offerte aanvraag