FAQ | Sales

Heb je een sales vraag? Vind hier je antwoord!

Op je apparatuur en software moet je kunnen vertrouwen. Dag in dag uit. Qdoc begrijpt dat. Onze service stopt dan ook niet bij een levering en servicebezoeken. Maar gaat verder dan dat. Veel verder.
Kan bestaande apparatuur in een nieuw contract worden meegenomen?

Ja, er zijn verschillende mogelijkheden. Dit is afhankelijk van verschillende factoren. Graag gaan we hierover met je in gesprek.

Kunnen jullie mijn huidige apparatuur onderhouden?

Ja, we kunnen je huidige apparatuur onderhouden. Dit is afhankelijk van diverse factoren zoals leeftijd, gebruik etc. Om voor jou de mogelijkheden te bekijken gaan we graag met je in gesprek.

Welke machine past binnen mijn bedrijf?

Als merk onafhankelijke leverancier hebben wij een breed scala aan machines die wij kunnen aanbieden aan onze klanten. Om de juiste machine(s) aan je te kunnen adviseren, maken wij graag een afspraak met je.

Is er een mogelijkheid om mijn huidige overeenkomst over te nemen?

Ja, wij kunnen je huidige overeenkomst overnemen. Wel dien je rekening te houden met het lopende contract en mogelijk kosten voor verbreking. Om je hierover te adviseren komen wij graag met je in contact.

Hoe kan ik mijn tonerkosten reduceren?

Diverse onderzoeken van o.a. Radar wijzen uit dat het aanschaffen van losse toners kostbaar is. Qdoc beschikt over de benodigde kennis om u te kunnen adviseren over het besparen op deze kosten. Graag maken wij een afspraak met je om dit voor te rekenen.

Kan ik mijn huidige machine bij jullie inruilen?

Qdoc biedt klanten tal van mogelijkheden om bij het aangaan van een nieuwe overeenkomst oude machines in te ruilen. Restwaarde van de machine wordt onder andere bepaald door de leeftijd en het verbruik van de machine.

Kunnen we bij jullie ook machines kopen?

Jazeker. Qdoc biedt haar klanten de mogelijkheid om machines te kopen. Als we kijken naar de huidige printermarkt zien we dat ongeveer 95% van onze klanten voor de lease optie gaat. De vraag die je jezelf zou kunnen stellen is; wil ik het apparaat gaan gebruiken of kopen?

Welke merken machines leveren jullie?

Als merk onafhankelijk leverancier kunnen wij alle merken machines leveren. Echter staat Qdoc garant voor een passend advies en de daarbij horende hoge kwaliteit.

Aangezien de markt uit een grote diversiteit van machines bestaat maken wij graag een afspraak met je om te kijken welke merk/machine het beste bij je past.

Ik wil mijn archief digitaliseren, hebben jullie hier ook oplossingen voor?

Qdoc is totaal leverancier op het gebied van Documentoplossingen. Dit betekend dat wij naast de hardware ook software kunnen leveren om onze klanten te helpen bij het digitaliseren van documenten. De belangrijkste vraag die wij aan onze klanten stellen is wat de klant met deze documenten wil doen.

Welke scanoplossingen bieden jullie?

Net als bij onze multifunctionele oplossingen biedt Qdoc haar klanten een breed scala aan scanoplossingen. Dit kan variëren van het scannen naar een map tot het volledig digitaliseren van je documentstromen. Welke oplossing het beste bij je past, onderzoeken wij graag samen met je.

Hoe kan ik mijn printer beveiligen volgens de AVG wetgeving?

De multifunctionele printer is een belangrijk onderdeel in de documentstromen van uw organisatie. Om aan alle eisen van de nieuwe AVG wetgeving te voldoen, dien je zeker ook rekening te houden met je printers.

Graag adviseren wij over de mogelijke oplossingen met betrekking tot de AVG wetgeving zodat je als bedrijf volledig beveiligd bent.

Heb je het antwoord niet kunnen vinden, bel of mail ons dan.

Onze experts helpen je graag.

Björn Neve


Stephan Laarhoven


Chris Lemkens


Danique Leijssenaar


Rachel Mordecai


Anthony Schaareman


Claudia Koetsier


Dennis van Capelle


Paul Vergeer


Maarten Janssen


Bryan Nelissen


FAQ | Service & Support

Heeft u een administratieve vraag? Vind hier uw antwoord!

Op uw apparatuur en software moet u kunnen vertrouwen. Dag in dag uit. Qdoc begrijpt dat. Onze service stopt dan ook niet bij een levering en servicebezoeken. Maar gaat verder dan dat. Veel verder.
Hoe kan ik mijn tellerstanden uitlezen?

Klik hier om te zien hoe u uw tellerstand uitleest.

Ik heb last van vlekken en/of strepen op mijn afdrukken, wat kan ik hier aan doen?

Klik hier voor een instructie t.b.v. de Bizhub C224(e) serie.

Hoe kan ik een e-mailadres toevoegen aan het adresboek op mijn machine?

Klik hier voor de instructie t.b.v. de Bizhub C224(e) serie.

Klik hier voor de instructie t.b.v. de Bizhub C258 serie.

Hoe plaats ik een nieuwe toner?

Klik hier voor de instructie.

Hoe plaats ik een nieuwe waste toner en/of drum?

Klik hier voor de instructie voor de C224 en C258 serie.

Ik heb last van een papierstoring met storingscode: C-0202, C-0204, C-0206 of C-0208
  • Klik hier voor de instructie, t.b.v. de Konica Minolta Bizhub (C)224 – 284 serie, om de papierstoring te verhelpen en de storingscode te resetten.
  • Klik hier voor de instructie, t.b.v. de Konica Minolta Bizhub (C)227 – 258 – 308 serie. om de papierstoring te verhelpen en de storingscode te resetten.

Heeft u uw antwoord niet kunnen vinden, bel of mail ons dan.

Onze experts helpen u graag.

DIJAN JANSSEN


CORNÉ VAN LOON


JOHN VAN HERK


FAQ | Administratie

Heeft u een administratieve vraag? Vind hier uw antwoord!

Op uw apparatuur en software moet u kunnen vertrouwen. Dag in dag uit. Qdoc begrijpt dat. Onze service stopt dan ook niet bij een levering en servicebezoeken. Maar gaat verder dan dat. Veel verder.
Waar kan ik een kopie opvragen van mijn contract?

Deze kunt u per e-mail opvragen via cc@qdoc.nl

Waar kan ik een kopie opvragen van een factuur?

Deze kunt u per e-mail opvragen via administratie@qdoc.nl

Hoe kan ik een naams- en/of adreswijziging doorgeven?

Deze kunt u per e-mail doorgeven aan cc@qdoc.nl

Mijn IBAN is gewijzigd. Hoe geef ik dit door?

Deze kunt u per e-mail doorgeven aan administratie@qdoc.nl

Hoe lang duurt het voordat ik een reactie krijg op mijn vraag?

Wij streven er naar om u dezelfde dag nog reactie te geven op uw vragen, mocht dit onverhoopt niet lukken, dan ontvangt u 1 werkdag later reactie van ons.

Mijn bedrijf gaat verhuizen. Wie verhuist de kopieermachine?

Qdoc kan dit compleet verzorgen voor u. U kunt dit ook laten doen door een erkende verhuizer. Houd er in dit geval wel rekening mee dat de machine rechtop blijft staan en dat het transport verzekerd is.

Dien ik mijn apparatuur zelf te verzekeren?

Ja. De geleverde apparatuur, ongeacht of het huur of koop is, dient ten alle tijde door u zelf verzekerd te worden. De mogelijkheid bestaat dat de nieuwe apparatuur onder een reeds bestaande (inboedel) verzekering valt. Wij adviseren u om dit goed na te kijken. In geval van huur kunt u uw verzekering ook met de financieringsmaatschappij regelen.

Ik heb een contract met jullie gesloten voor een nieuwe machine. Hoe verloopt het proces nu verder?

Nadat de contracten zijn ondertekend ontvangt u van ons een welkomstmail waarin duidelijk staat aangegeven hoe het hele proces tot aan uitlevering en installatie zal verlopen. Mocht u tussentijds nog vragen hebben, dan helpen wij u uiteraard graag.

Heeft u uw antwoord niet kunnen vinden, bel of mail ons dan.

Onze experts helpen u graag.

Jori van Genderen


Nicole van Kempen


Mariëlle Bovers


Offerte aanvragen