Heeft u een vraag? Vind hier uw antwoord!

Op uw apparatuur en software moet u kunnen vertrouwen. Dag in dag uit. Qdoc begrijpt dat. Onze service stopt dan ook niet bij een levering en servicebezoeken. Maar gaat verder dan dat. Veel verder.
Hoe kan ik mijn tellerstanden uitlezen?

Klik hier om te zien hoe u uw tellerstand uitleest.

Ik heb last van vlekken en/of strepen op mijn afdrukken, wat kan ik hier aan doen?

Klik hier voor een instructie t.b.v. de Bizhub C224(e) serie.

Hoe kan ik een e-mailadres toevoegen aan het adresboek op mijn machine?

Klik hier voor de instructie t.b.v. de Bizhub C224(e) serie.

Klik hier voor de instructie t.b.v. de Bizhub C258 serie.

Hoe plaats ik een nieuwe toner?

Klik hier voor de instructie.

Hoe plaats ik een nieuwe waste toner en/of drum?

Klik hier voor de instructie voor de C224 en C258 serie.

Ik heb last van een papierstoring met storingscode: C-0202, C-0204, C-0206 of C-0208
  • Klik hier voor de instructie, t.b.v. de Konica Minolta Bizhub (C)224 – 284 serie, om de papierstoring te verhelpen en de storingscode te resetten.
  • Klik hier voor de instructie, t.b.v. de Konica Minolta Bizhub (C)227 – 258 – 308 serie. om de papierstoring te verhelpen en de storingscode te resetten.

Heeft u uw antwoord niet kunnen vinden, bel of mail ons dan.

Onze experts helpen u graag.

Dijan Janssen


Corné van Loon


John van Herk


Ronald Essinger


U mag ons natuurlijk ook mailen



offerte aanvraag